Birhayalimvr Aynısı benim kardeşim. 17 haftalık gebeyim. 15,5 iken serklaj oldum ama bende de previa var. 15 haftadan beri dediğin gibi kanamalarım var. Aynen bende de parça geliyor. Sonra duruluyor. Sonra yine başlıyor. Her parça gelmesinde rahatlama oluyor. Duruluyor. Geçen gün kontrole gittim doktor normal dedi. Böyle devam ederse haftaya gel dedi. Kesilirse 3 hafta sonra gel dedi. Genelde gece vakti adet ağrısı gibi ağrım oluyor. Sabaha kanamayı görüyorum ya da parçayı. Gündüz genelde iyiyim. Bu hafta kanama durumuma göre gideceğim. Benimki tam rahim ağzını kapatıyor. Yukarı çıkar mı bilmiyorum.