Kizlar merhaba ben 11 12 gibi uyanan biriyim ve sigara kullanıyorum lütfen limclemeyin çok değil zaten kahvaltımı yapıyorum sigara içiyorum evleri toparlarken aniden basım donuyo gibi bütün vücudum sallaniyo ve ellerim ayaklarim titriyo gün boyu nerdeyse devam ediyo bu neden olabilir kan şekeri dusuklugumu aynı zaman da kaygı bozukluğu olan biriyim antideprasan kullanıyordum hamile olduğumu öğrenince birakdim pskoljik mi diyorum bide sadece didaral kullanıyorum böyle olan var mı yardımcı olur musunuz