hatytuncer ilk hamileliğimde gebelik şekerim vardı ve normal doğum yaptım . Tabii diyet ile kontrol altına almıştık ve bebeğim iri bir bebek değildi . Şu an ikinciye hamileyim ve 36. Haftadayım. Yine gebelik şekerim var ve diyet ile kontrol altında . Doktorum normal doğuma engel bir durum olmadığını söylüyor. Tabii son dakika bir değişiklik olur onu bilemem 😅 bebeğin suyu , kilosu falan haftası ile uyumlu şu an için .