Aycill sib1234 Merhabalar, bence endişe etmeye hiç gerek yok. Kilo ve boy genellikle genetik faktörlere bağlı oluyor. Önemli olan bebeğin sağlıklı olması. ❤️ Biz de şu anda 35+2 haftalık olduk ve bebeğimizin kilosu 3350 gram.
Aycill sib1234 Hiç endişelenme, her Bebeğin gelişimi farklı ilerliyor. Kilo farkı gayet normal, önemli olan Doktorun her şeyin yolunda olduğunu söylemesi. 💕
ozlem889 sib1234 hiç canınızı sıkmayın benim bebeğim de aynı şekilde tam 35 de 2300 dü şu an 39+1 deyim 3100 sağlıkla gelsinler yeter zayıf olması çok da önemli değil
sib1234 ozlem889 çok teşekkür ederim bugün gittim 370 gram almış bir haftada ben de 1,5 kilo aldım yemeyi abartınca bebek de almış yani çok şükür🙏🏻