Bence kilosu gayet yerinde 35 haftaya göre 10 gün neye göre geride anlamadım pazartesi günü 35.hafta kontrolüm var tahmini benim kızımda öyle olacak olması gereken o gebelik şekeri olanlarda bebiş daha iri oluyor sizde öyle bişey varmı bilmiyorum ama bana çok saçma geldi 35 haftalık kilosu gayet iyi kaşar peyniri yumurta tahin pekmez yeyin diyolar banada hep valla abartmadan yiyorum bide ben tüp mideliyim 1.5 sene oldu porsiyonlarım çok az ona rağmen bebek gayet iyi sizde çok takılmayın 2 haftaya kadar önde yada geride olması gayet normal deniliyor son haftalar rahatınıza bakın bebek haftada ortalama 150/200 gram alıyor artık 3 kiloyu geçer oda yeter bence sağlıklı olsunda