28+5 haftalık hamileyim bir haftadır kasıkta acayip baskı var sık idrara çıkma ayakta yürürken sanki alta doğru baskı çıkacakmış gibi his özellikle akşam artan kaşık ağrısı ağrılar regl olcak gibi
Bugün kendi doktoruma gittim her şey normal dedi rahim ağzı uzunluğu vs bebek doğum pozisyonuna geçmiş baş aşağı yani o yüzden böyle durumlar normal dedi ama yine de ben çok korkuyorum yani bir haftadır eski halim vs kalmadı önceki aylar atiktim ama şimdi ayağa bile kalkasın gelmiyor ağrıdan baskıdan korkudan böyle olan var mı erken doğum riski olsa söylerdi dimi doktor