Merbube nerm629_ bende Büyükçekmece de yaşıyorum ve ikinciye hamileyim. Şimdiden deprem olursa eşim gece (polis) ikisini nasıl koruyacağım diye düşünüyorum. Ama tek bi çaremiz var Allah’a sığınmak ve dua etmek. 🤲🏻