Şuan 19+3 haftalık hamileyim cinsiyetimiz kız özel ve devlet olmak üzere 5 ayrı doktorda kiz dedi değişmez diye düşünüyorum bu ikinci gebeliğim ilk kızımın ismi Asel İkra bu bebeğimiz içinde Gökçe ismini düşünüyoruz ama ben yanına Hifa ismini istiyorum eşim pek sıcak bakmıyor anlamını çok beğendim eşimde beğendi ama biz yinede bakalım yanına başka isimlere dedi sizce Gökçe Hifa nasıl kulağa hoş geliyormu