Kızlar selam 24 eylül ovülasyon son günüydü o günde eşimle ilişkiye girdik 1 hafta geçmeden kasıklarımda bacaklarımda ağrı oldu ve hala sağ kasığımda ağrı var regle 1 hafta kala test yaptım negatif çıktı şu an 4 gün var hamilelik olma ihtimali var mı sanki idrara da çok çıkıyorum aniden sıkışıyorum gibi hissediyorum fakat göğüslerimde falan ağrı yok daha önce bir kimyasal gebelik yaşamıştım onda da 1 haftalıkken öğrenmiştim aşırı kasık ve bel ağrım olmuştu hastanelik olmuştum ağrıdan orda beta da baktırdım 33 çıkmıştı şimdi yine bir ağrı olunca şüphelendim ama erken gebelik testinde de çıkmayınca bilemedim