Yank buz gibi ameliyathaneden omuzlarınız tutulmuş şekilde çıkıyorsunuz. Elbiseyi de giyerseniz alttan da soğuğu alırsınız. Zaten sezaryen sonrası tuvalet ve gaz çıkarma işi baya sorun oluyor bir de gaz sancısı çekmeyin. Ben hem elbise hem pijama almıştım rahat olur diye elbiseyi giydim ki oğlum ağustos doğumlu beni gördü hemşireler hemen giydirdiler üşütür sancı çekersin diye