melisa1908 Kızlar ftal dna testinde kızım olacağını öğrendim ama hiç öyle hissetmiyorum farklı çıkan varmı siz kaçıncı haftada yaptırdınız?
Nisanmomy melisa1908 Fetal DNA kromozom üzerinden yapıldığından yanılma şu ana kadar hiç görmedim. Bende hep kız düşünüyordum Fetal DNA da erkek olduğunu öğrendim. Detaylı ultrasonda da erkek olduğunu gördük 😀
Meltemanneolsun melisa1908 benim farklı çıktı ya da benim doktorum sonucu karıştırdı suçu onlara attı bilemiyorum İlk erkek dediler sonra doktorum kız bu erkek değil dedi ben de hiç erkek hissetmiyordum rüyamda da kız olacağını görmüştüm. Sonra kızım oldu 😊
Papatya05_ melisa1908 13. Haftada fetal dna yaptırdım kız dediler 18. Hafta kontrolüm vardı kız dedi detaylıya 17 ekimde gireceğim değişeceğini düşünmüyorum 😂🌸 sağlıklı olsunlar afiyetle bizde vaktinde zamanında doğuralım
eni67 Fetal de yanılma olmuyor cinsiyet için diyorum Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
mdne06 Bende erkek gibi hissediyordum fetal dna da kız çıktı 13 haftada özelde doktorum kıza benziyor demişti ve detaylı ultrasonda da kız dediler. Yani fetal dna değişmiyor kandan bakıldığı için
melisa1908 Papatya05_ hepiniz tam zamanında yaptırmışsınız ben daha yeni 9 haftalık olmuştum yaptırdığımda o yüzden şüphedeyim
Papatya05_ melisa1908 canım bildiğim kadarıyla 9 haftada yapılmıyor ki en erken 10. Haftada yapıyorlar benim bildiğim bu baya erken yaptırmışsın gerçekten özellikle 13. Haftada yaptırmak istedim çok erken olunca yanılma olabilir bence
ylnydgd melisa1908 fetal dna kromozon sayar XX olursa dişi XY olursa erkektir. Doktorun çok düşük ihtimalle maili karıştırmadıysa Fetal dna yanılamaz. XX olan kromozoma sonradan Y dahil olamaz yani :) sağlıkla gelsin