lberramom 3 hafta 5 günlük kabızlık var ve karnım çok ağrıyor. Nasıl geçer. Bebek için sıkıntılı bir durum mu bu panikliyorum? Ağrıdan sancıdan da duramıyorum neden kabız oldum
badeko lberramom bende 10 haftalık oldum ama bende de o durum var üstte kalsın merak ettim bizim gibi olanlar var mı
Nisanmomy lberramom bol bol su tüketin. Sabah kuru kayısı yiyip üzerine su için. Sizi çok rahatsız ediyorsa doktorunuz gebelik için uygun şuruplar oluyor onlardan önerebilir
tkrk lberramom 2.tremesterdeyim hala ben de kabızım kuru kayısı yiyin ardından su için tuvalete çıkarır belki. Akşamdan ılık suya kayısı koydum sabah içtim banamısın demedi bende diğer türlü denedim kuru kayısı yedim ardından su içtim 2 saat sonra tuvalete çıkmıştım :(
Pkosluaday lberramom gerçekten tek benim sanıyordum bende 3+6 yım şuan ama kefir vs tüketiyorum yinede kabızım gebelikten kaynaklımı bu anlamadım
3535abc Ben 12 haftalık olcam çok kabızlık var bende bu durumdan çok rahatsızım bebeğe bişey olur mu diye hep düşünüyorum ☹️