Aloska aliimraan çok tatlılar balım yeşil takıma bayıldımmm rabbim sağlıkla huzurla kucağına almayı nasip etsin 🩵🪬
Aloska inriii bende ederim balım bu geceki duamdasın sabahkine de unutmam eklerim mutlaka seni rabbim kucağını ve evini çocuğunun neşesiyle doldursun, sağlıklı bir evlat nasip etsin evine sana ailene huzur bereket mutluluk getirsin en kısa zamanda 🤍🍓
aliimraan Nisanmomy inşallah teşekkür ederim ☺️,insan gördüğü herşeyi almak istiyor o kadar tatlıları ki
Daisyy000 aliimraan Hayırlı olsun,sağlıkla giymek nasip olsun insallah 🌸Ne kadar sabırlısınız ben 20.haftada odasını dahi kurmuştum 🤭
baharbahce27 Daisyy000 ayyyy bende öyle 😂 20. Haftaya kadar tüm kıyafet alışverişini yapmıştım, şuan 25 haftalık olduk sadece beşik ve dolabı kaldı 😄