4564 merhaba ilk gebelgimde kanamam oldu rahim içi kanama var deyip progrstan verdi ve bende tüm yan etkileri oldu ama alttan değil yutarak kullanmistim. Gözüm bile şasi oldu el ayak dil uyuştu konuşamadım keşkül gibi yığılıp kaldım eşim doktorumu aradi doktorda tüm yan etkiler görülmüş bir saat bekle geçmezse hemen getir dedi tam bir saat sonra geçti çok şükür berbat bir histi. Bir daha da kullanmadım ve hiç yerimden kalmadan günlerce dinlendim şükür bir problem olmadı. Sizinki tüp bebek ve narinmis lütfen dinlenin yemek temizlik herşeyi bir kenara bırakın ve yerinizden sadece tuvalet için kalkın. Sağlıcakla kucaginiza alırsınız inşallah ❤️