Hanımlar merhaba doktorum 2 li tarama için 11. Hafta ile 13. Hafta arası gel dedi devlet hastanesi takipliyim en erken 12+6 haftalık iken olan randevuyu alabildim ultrasondan da hep 2 gün önden gidiyor gelişim olarak sizce doktor taramayı yapabilir mi sizce bir sıkıntı olur mu daha erkene nasıl bulabilirim sizce kafam çok karıştı