semanurkc Merhabalar bacılarım ben bu testten çok emin değilim ama ilk idrarla yaptım sonuç bu çıktı sizce pozitif mi test markası artımed
Nergiz1234321 https://mutluresim.com/?lang=tr Burdaki linke tıkla oraya koy tekrar buraya yapıştır koyduktan sonra
semanurkc Nergiz1234321 2 gün henüz ama belirtiler var kasıkta ağrı mide bulantısı göğüs hassasiyeti gibi ki regl zamanımda olmaz bunlar
Nergiz1234321 semanurkc yani ben çizgi görüyorum belli belirsiz olsa bazen kamera ışığında çıkmıyor ama seninkinde var gibi ya bir kaç gün bekle tekrar yap yada erken gebelik varsa onlardan yap derim ben
mrsaydemir Ztkn2 benimde böyle çıktı hamileyim ben kesinlikle beta testi verin. Ve bu tarz testlerde silik çıkması bile mucizede normalde 6 gün gecikmek gerekıyor. Erken gebelık testlerinde tabi daha belirgin oluyor test yanlış değilse %99 hamilesiniz
Nergiz1234321 Ztkn2 seninkinde de var bende adetime 4 gün kala erken gebelik testiyle öğrenmiştim çok silikti benimki de
semanurkc Nergiz1234321 evet normalde daha belirgin fotoğrafta biraz daha silik durdu anlamsızca erken gebelik testi yok henüz ama alırım yarın ay inşallah olur kuzum 😌
Ztkn2 Nergiz1234321 bir yandan çok heyecanlanıyorum bir yandan da herkes artımed markasına güvenmeyin diyorlar arada kaldım