yenicicegiburnundaaanneee Devlet hastanesinde bebeğin normalden 1,5 hafta geriden geliyo deniyo özelde gayet normal deniyo ben anlamıyorum artık kafam çok karışık
Ipek0z yenicicegiburnundaaanneee bilmiyorum canım hiç yaşamadım üstte kalsın🤍 yine de kalbini ferah tut belki geç döllenmedir sağlıkla al kucağına inşallah 🤍
3kedili2bebekli yenicicegiburnundaaanneee doktorun eli titrese 1 hafta fark eder öyle diyim size yani devletteyse eğer caninizi sikmayin
Nazli_3009 yenicicegiburnundaaanneee evet genelde bende de öyle oluyor hatta aynı güne randevu alıyorum özelde haftam ile uygumlu çıkıyor devlette ise 1 hafta falan geri çıkıyor ama özelin cihazı çok iyi ondan kaynaklı bence devlettekiler pek iyi olmuyor
yenicicegiburnundaaanneee Ipek0z 2 hafta önce özelde crl 70,5mm ve o zaman normal şartlarda 13 haftalıktım, dün devlette 80mm çıktı normalde 15+4 olmam gerekirken 14 haftalık dedi. Bu kadar uçurum nasıl olabilir bilmiyorum
yenicicegiburnundaaanneee lfkfkdk evet özele göre cinsiyeti bile biliyoruz devletteki daha belli olmaz diyor
Nazli_3009 yenicicegiburnundaaanneee hiç boşuna takılma çünkü cihazlar arası çok fark oluyor dediğim gibi aynı gün içinde bile 1 hafta falan fark çıkıyor farklı iki cihazda
Annesii66 yenicicegiburnundaaanneee çok önemli değil canım 1 hafta 1,5 hafta önden yada geriden olabilir demişti doktorum benim kızım da son ayında 2 hafta önde gözüküyordu şükür bir sorun olmamıştı🌸
yenicicegiburnundaaanneee Annesii66 yağda hariç hiç yumurta yemiyorum balıkla hiç aram yok bazen kendimi suçluyorum acaba bunlar sebep olabilir mi diye , ay hamilelik çok stresli
yenicicegiburnundaaanneee Nazli_3009 çok teşekkür ederim içimi rahatlattın sağlıkla gelsin bebişlerimiz