kalbintemiz normal sanirim bende de aynisi olmustu tum yemeklerde degil ama ozellikle tatli seylerde agzimin ici camur gibi oluyordu cikolata tatli pasta kurabiye hicbirini yiyemedim uzun sure hem tadi yok gibiydi hem de midemi bulandiriyordu 15-16. Haftadan sonra azaldi su an 20. Haftamdayim tatli yiyorum ama cok hala yiyemiyorum rahatsiz ediyor beni