lagerthaaaa ay hiç korkmayın gerçekten. Aynı hissiyatı ben de yaşadım. İlk doğumumda çok az kilo almış, hamile pilatesi yogası yapmış, bol bol yürüyüp sağlıklı beslenmiştim. Ama doğum sonrası çok zor geçtiği gibi lohusa depresyonu şiddetli olmasa da çok uzun sürmüştü.
İkincide neredeyse +20 kilo aldım, yürüyüş bile yapmadım. Hamileliğim çok daha stresli geçti işim yüzünden. Bun rağmen ilkinden o kadar kolay oldu ki inanamazsınız.
İlk sezeryandan sonra 12. Günümde “oh be biraz hayatım normale dönüyor” dediğimi hatırlıyorum. İkinci sezeryandan sonra bu süreç sadece 2
Gün sürdü.
İlk sezeryandan sonra “hastane önündeki basamakları nasıl ineceğim” diye düşünen ben, ikincide hastaneden çıkarken eşime “arabayı getirmeye uğraşma, eşyaları ve bebeği al ben giderim” dedim yürüdüm.
İlkinde epidural+spinal olmuştum. Katater 2 gün hastane süresi boyunca kalmıştı, çıktığı zaman acıyla birleşmek ve vücudumun onu tolare etmesi daha zor olmuştu. İkincide direk spinal anestezi oldum, hastanede ağrım olduğunda ağrı kesici verdiler. Eve gelince de parol kullandım bir süre sadece.
İnanın ikinci sezeryan 20 kat daha kolay geçti bende, umarım sizde de öyle olacak içinizi ferah tutun 🙏🏻