Bilippi Arkadaşlar merhaba. Doktorum 23.00’da iki tane letuyu üst üste iç dedi. Sebebi ne diye sormadım . Böyle tedavi olan var mı?
Ozlm_24 Bilippi banada yeni verdi bunu doktorm üst üste iki tane iç dedi ama saat önemli aynı saate kullan mutlaka dedi regln 3. Günğ başlıycam 5 gün boyunca devam edim 4 5 gün ara ver gel demişti
Ozlm_24 Bilippi canım yumurtlamayı daha iyi gerçekleştirmek için büyümesini gelişmesini öyle biliyorum açıkçası yanlış degilse
Kelebekkkk34 Bilippi vardır bi bildiği sen dediğini yap o zaman. sonra keşke içseydim demezsin en azından
Dygkyz Doğrudur korkma iç babada sabah akşam demişti baktı yetersiz üst üste iç dedi o zaman yeterli büyüklükte olunca yumurta çatlatma iğnesi yaptık tabi o tutmadı ayrı mesele şimdi 2.yi deniyorum yine kullandım iğne yaptım bekliyorum