Kızlar doğum sancısı nasıl bişey? 36+2 günlük oldum bebeğin konumuna doktor aşağıda dedi. Düzenli kasılmam yok ama bugün ağrının hissi çok değişti bebek hareket ettikçe alt tarafımda inanılmaz bi ağrı oluyor kıpırdayamıyorum sanki çukıverecekmiş gibi açılma olmasından korkuyorum. 38 e gün aldık ama o günü beklemeyecek diye korkuyorum