aynebilimya Zeynep Ahsen veya Mihrimah arasında kaldım. Mihrimah’ı güneşim, ayım olarak manasıyla düşününce hoş geliyor, hangisi daha güzel ve zarif bir kız ismi yardımcı oluuun 🥲❤️
Mihrimahinannesi aynebilimya kızımın adı Mihrimah. Ve çok asil bir isim anlamı ile ve herkes aaa ne kadar güzel isim anlamı nedir falan diye soruyorlar 😂
baharbahce27 aynebilimya Ahsen tek başına daha güzel bir isim bence. Mihrimah biraz ağır bir isim oluyor ama tabiki sizin tercihiniz. Sağlıcakla gelsin bebeğiniz inşallah 😍 Benimde bir kızım olacak inşallah hala isim bulamadım Ahsen güzel fikir oldu banada teşekkür ederim 🌸
aynebilimya Mihrimahinannesi yaa doğrudur maşallah ❤️ huyu suyu nasıl bir bebek ismin enerjisine inanıyorum akıllı uslu sakinse hemen koyayım 😅
aynebilimya baharbahce27 Ben Zeynep eşim Ahsen isteyince ortaya böyle çıktı, sizin de bebeğiniz sağlıkla gelsin inşallah 💕
vascenceloss aynebilimya ay ben de bugün muhteşem yüzyıl izlerken mihrimah nasıl olur acaba diye düşündüm koyan var mıdır diye bence çok güzel olur manası çok hoş 😍