Hamile-birisi 2. Gebeliğim de hatırlıyorum 38.+2 idi sancım görünüyor nst de dedi istersen yatış yapalım dedi ve alttan muyne etmek istedi istemedim. Bana eğer suyum gelirse veya kanama görürsen gel dedi. Ondan sonraki gün Nişanım geldi kan gördüm hastaneye gittim 1 saatte doğurdum 8 cm ile gittim