1_Ozgnn Kızlar bugün aşılamamın tam 14.günü kan vermem gerekiyordu ama vermedim olumsuz olacağına inandığım için arkadaşım kaset test yaptırdı olsaydı çıkarmıydı kaset testte … birde hiç bir belirti yaşamamam normal mi bel ağrısından başka hiç birşey yok
1_Ozgnn Ftmn123- bilmiyorum her bünye farklı… ve iki süreçte birbirine benzer belirtiler gösteriyor .
Rssmm Merhaba sonuç nedir acaba bende aşılama oldum kaset teste çıkmadı erken gebelik testi pozitif inşallah kan vericem