gorkemakdmr Meraba arkadaşlar 15 gündür hastanedeyim yüksek tansiyonla yatırdılar ama şimdi de diyorlar ki hem bebeğin sıvısı sınır da hem protein kaçağınız var böbreklerde ve taburculuk umudu verip 2 saat sonra vazgeçiyorşar böyle bi dueum yaşamış olan var mı
Bulutlarda gorkemakdmr Henüz ona bakılmadı ++ çıktı idrarda 1 hafta tansiyon kontrol edelim dedi ona göre tekrar yapacak herhalde
gorkemakdmr Bulutlarda hım bana hastaneye yatış verdiklerinde direk bakıldı 24 saatlik idrar toplandı 432 çıktı sınırı 300 müş tekrar da test mest yapılmadı sürekli tansiyon takibi ultrasın takibi
Bulutlarda gorkemakdmr Canım ne yaptın benim tansiyon 16-10a kadar çıktı yatırdılar normale döndü şimdi alfamet kullanıyorum. Dün hastaneden kendi isteğimle çıktım çok kötü dahada kötü olacağım diye. Yarın evde 24 saatlik idrar toplayacağım bide. Senin nasıl şimdi tansiyonun ilaç kullanıyor musun
gorkemakdmr Bulutlarda canım şükür doktor taburcu etti beni geçtiğimiz hafta tansiyonlarım normal seyrediyor 12/6 11/7 10/5 civarında ilaç kullanmıyorum dün doktor kontrol gittim normal tansiyonlarını takip edin yine dedi suyun hala sınırda diyorlar 24 saatlik idrar ben hastanede toplamıştım 432 çıktı ama onda bir problemim yok şükür
busrayilmaaz Bebeğin sıvısını taze sıkılmış havuç suyu arttırıyor diye biliyorum isterseniz araştırıp bir deneyin yapıp memnun kalan çok gördüm