Merhabalar, 6 haftalık hamileyim maalesef hasta oldum.. Doktor Antibiyotik verdi, herhangi bi kanama vs olursa hemen acile gidersin dedi bende korktum haliyle. Sizce kullanmalı mıyım ? Bir haftadır hastayım toparlayamıyorum, bir yandan da asla kullanmak istemiyorum 🥺