geçen ay benim yaşadığım duruma benziyor. lekelenmem olduğu için 6 haftalik iken ilk kez ultrasonda bakti doktor. keseyi+ bebeği gördüğünü dedi ama neymiş kalbi atmiyomuş bi de kese şekli bozukmuş bana acil kürtaj olmam gerektiğini söyledi. inanmadlm. başka doktora gittim ertesi. bebeği kenara koyuyorum kese bile yokmuş. sende kesin kimyasal gebelik dedi, birkaç güne regl olursun dedi öyle de oldum. acaba doktor bende neyi kürtaj edecekmiş