Ztkn2 Kızlar artımed test yaptım bi bakar mısınız halim 5 dakikada çıktı bu silik çizgi normalde yapardım ama negatifse hiç çıkmazdı yani silik görmedim hiç sevineyim mi şaşırdım kaldım artı med yalancı diyorlar
Bykessra Ztkn2 ben artimed kaset testle öğrendim hamileliğimi ve bayağı belirgindi çizgiler ama yinede başka marka yapmadan heveslenmedim çünkü çok yalancı çıkarıyor artık bir çok test. Yarın awox ile yap teyit et onda da çıkarsa kan verirsin
Ztkn2 anlrnalbumu yaa öyle mi yarın tekrar yapayım o zaman başka bir markayla ama hiç mi oluru yok belki pozitif olma ihtimali hiç mi ypk😕
merimermer Canım silik bir çizgi var ama, artimed testlerin yanıltıcı olduğunu duymuştum istersen farklı bir testle tekrarla. Hatta imkanın varsa predictor early güvenilir
elosssssss Ztkn2 canm benimde aynıydı 1 hafra sonra tekrar yaptım daha belirgindi ve kan verdiğimde 3 haftalk hamilesin demişti ve aynı testti şuan 2.5 aylık hamileyim daha yeniyse olabilir 1 hafta sonra muhakkak tekrar yap ve banada haber ver cok merak ettm herşey gönlünxe olsun inşallah güzel haberlerini alırız
merimermer Yani bu testin niye böyle olduğunu ve hala niye piyasada olduğunu anlayamıyorum maalesef üzgünüm, ama gönlünü ferah tut sen içinden var diyorsan olma ihtimali olabilir yarın ilk idrarinla tekrar dene 🫂
Bburcuyavuzz Erken gebelik testi alıp ilk idrar ile yapın bir kaç dk içinde çift çizgi olursa büyük ihtimalle hamilesinizdir canım
Bburcuyavuzz Ztkn2 genelde iyi sonuç için sabah yapmanız gerekiyor şu an çift çizgi var evet ama belki yalancı cizgidir