amphitrittee Merhaba arkadaslar 5+1 de keseyi gördüm karından sorum şu kalp atısını ne zaman duydunuz?
teraziela amphitrittee herkes de değişiklik gösterebilir canım ben keseyi 5 haftayken gördüm sekizinci haftada kalp atışını dinledik ☺️🙏
merimermer Kızlar benim şu anda 3 hafta 3 günlük gebeliğim doktor haftaya çarşamba gel dedi sizce kese gözükür mu
karamel008 amphitrittee 5 haftalıkken keseyi gördük nasipse 7 de kalp atışı için cumartesi günü gideceğiz çok heyecanlıyım. 7 dem önce gidince duyulmama ihtimali oluyor üzülmemek için 7 yi bekledim
3kedili2bebekli amphitrittee ilk gebeligimde bebeklerim ikiz birinin 7 birinin de 7+3 de duydum şimdi 2. Gebeliğim 6. Hafta yani bugün duydum
gonullkasapp amphitrittee ben 2 gün önce öğrendim gebeliği 8 haftalıkmış. Öğrendiğim gün kalp atışı yoktu. Dün gece yani 1 gün sonra muayeneye gittiğimde duydum kalp atışını. Bugün de özele gittim netleştirdim. 😍