tazeeannee_ Kızlar ocakta doğumum var hangi şampuandan memnun kaldınız ilk deneyimim deneyimli anneler bekliyorum
Jrnfudjrjr tazeeannee_ dalin hariç diğerlerini değerlendir kullanarak karar ver ama dalin kullanma full konak yapıyor
tazeeannee_ Jrnfudjrjr evet yeğenimdede olmuştu onlarda dalin kullanıyordu teşekkürler tavsiyeniz için
tazeeannee_ Jrnfudjrjr çok teşekkür ederim tavsiyeniz için ama konak yapıyor kendi yeğenimdede bizzat şahit oldum tabi her cilt yapısı aynı değildir
ErsBegAs tazeeannee_ Musteladan memnun kaldım, herhangi bir konak, kabuk vs hiç yapmadı 😍 kel doğan oğluşumun saçları da çok güzel uzuyor 🥹
Meyra19 tazeeannee_ Bioderma kesinlikle çok güzel hem konak belediyesi oluşumu hem hassas cilt için çok uygun
Denizj tazeeannee_ ben weleda kullanıyorum bitkisel içerikli olması sebebiyle çok memnunum mis gibi kokuyo bi de konak,irritasyon vs yapmadı. Ancak bi tık pahallı yenidoğanlarda malum sık yıkandığı için çabuk bitiyo.
Merve_3300 tazeeannee_ en temiz içerikli mustela imiş uni kullanıyordum oda parfümluymus dalinde aynı şekilde en iyisi mustela ona geçtim