Aysgl15 canım benimde takvimde 6+3 falan görünüyo, ama ultrasonda bakıldığında bugün 5+6 çıktık. Yani son adet tarihine göre takvime yazdığın zaman o hamilelik başlangıcını o tarih olarak alıyor ama aslında döllenme daha sonra oluyor nedeni bu ☺ Ben ilk öğrendiğimde 4+3 tük kesemiz göründü ama betamız çok yüksekti o yüzden, seninde bidahaki kontrolünde bebiş görünür merak etme 😇