Reglim bildim bileli düzenlidir 28günde bir regl olurum 7.5aylık bebeğim var bu au reglim gecıkti aslında 28günü geçti asla boyle olmaz bir belirtim bile yok gelicek diye test yaptım böyle çıktı sizce var mı tam 30 gün yarın doluyor kprunuyorduk eşimle çok stresliyim ve şaşkınim sizin tecrübelerinize ihtiyacım var ikinci çizgiyi görüyor musunuz?