2190 Ben de aynı şekilde tiroid hastasıyım ve tüp bebekle hamile kaldım. Sürekli kadın doğumla birlikte endokrin kontrolünde ilerliyorum. Ben de 100 mg kullanıyorum. Doktorum sürekli kontrol edeceğini gerekirse yine dozunu arttıracağını söyledi. Korkma ilacını kullan. Kullanmazsan sıkıntılı bi durum.