Bebeğim yavaş akışı sevmiyor fakat reflüsünden dolayı hızlı akışta kullanmak istemiyorum. Dr browns 2 numara kullanıyoruz. Normalde cok memnunuz fakat yeme reddi olduğu için daha az akıtan birşey istiyorum. Reflüsünü tetiklediğini düsünüyorum. Evde avent 4 numara var ama oda ona az akış geliyor. 5 ve 6 kullanan varmı akış hızı nasış