Kızlar merhaba. Geçen ay gebelik belirtileri hissettim fakat 29 eylül de adet oldum adetimin son günleri 4.günü gibi falan pembemsi akıntı gibi gelmeye başladı 5.günde komple bitti. Böyle olup gebe olduğunu öğrenen var mı. Adet olduğumu gördükten sonra hiç test yaptırmadım ama yazılanlar araştırdıklarım falan beni tekrar bu düşünceye itti yardımcı olur musunuz bu durumu yaşayan var mı 🥹