nnur20
Benim de gebelikte çıktı ilk gebeliğim ilaca çok geç başlandı ve bebeğin gelişimini etkiledi ve düşük yaptım, düşük sebebi bu olabilir dedi doktorlar. İlacın bir zararı yok asıl tedavi edilmediğinde zararlı bebek için. Şimdi 2.gebeliğimde hala devam ediyorum ilaca aynı euthyrox 50mg kullanıyorum ayda bir mutlaka kan değerlerine baktır, benimkini hem kadın doğumcu hem dahiliye takip ediyor.