Da-s
İlerlemişssiniz buşekikde yine baya rabbim inşallah emeklerimizi çabalarımızı boşa çıkarmasın🙏🏻😢 burdan haberleşelim güzel haberlerimizi inşallah
Oturmaktamı sıkıntı bende aslında genelde istirahat halindeyim masaya oturuyorum yemek için bide hastaneye git gel biraz orda yürüme oluyor dikkat etmeme rağmen böyle