beyza_aktsss Kızlar merhaba 39+6 oldum oğlumun gelesi yok doktor 41 e kadar gelmezse suni sancı vericez dedi kendi sancımla doğurmak istiyorum napmam lazım yardım eder misinizz?
canannnblbll beyza_aktsss ben de 39+5 oldum hala gelmedi kızım 🥲 yaptıklarımı söyleyeyim hurma, aksak yürüyüş, merdiven in/çık, ilişki, günde iki kez sıcak duş, bir de adaçayı
beyza_aktsss canannnblbll hurma yiyorum ananas yiyorum merdiven in çık yapıyorum yok hiç gelmiycek gibi 😂