deneri Nub teorisine göre cinsiyet doğru çıkıyor mu yanlış çıkan yada doğru çıkan var mı merak ediyorum
Rose_07 deneri Bence çıkmıyor tabi bizimki de net değil ama burada herkes kız demişti doktorumuz erkek dedi nuba göre yapmışlardı yorumu