Annesiiiii20 Merhaba kızlar; ben 1 senedir gebelik deniyorum olmuyor. Rahim filmi spermogram henüz yaptırmadık. Artık gidicez ama gitmeden son bi kez soğan kürü denemek istiyorum. Hormonlarımda sorun yok ne diyorsunuz? Sizce risk mi denemeli miyim?
Neva_aydn Annesiiiii20 ben yeni evliyken soğan kürü kullandım hemen hemen her gün sonuç 3 yıldır olmuyor soğan kürü hormonlarimi alt üst etti o yüzden uzun süredir kullanmıyorum çok şükür yeni düzene girdi bence sen bı infertilite polikliniğine git ne gerekiyorsa yaparlar inşallah bı sorun çıkmaz
Dmrumrnns Annesiiiii20 doktora git en iyisi bende kendimce çok şey denedim soğan kürü deneyim dedim birde düzenli ve iyi güzel gününe kadar olan reglim bozuldu 6 gün olurdu güzelce şimdi 3. Gün bitiyor gelmiyor nerdeyse doktora başladım rahim filmi çekilecek çarşamba bence doktora görün inanki r4 senedir kaynatmadığım kür kalmadı 😀
Annesiiiii20 Neva_aydn öyle mi diyorsunuz çok geçmiş olsun içtim hamile kaldım diyende çok o yüzden merak ettim
Neva_aydn Annesiiiii20 evet çok bende o düşünceyle yola ciktim ama bence önce bı doktora görün çünkü soğan kürü iltahabi azaltır yani başka bı ise yaramaz iltahabin yoksa yumurtalıklarına zarar verir bence önce doktora görün