ebrug58 Ben 20 haftaligim ama henüz öğrenemedim sürekli bacakları kapalı bugünde detaylı ulrtasyon vardı onda da söylemediler bu durumu yaşayan varmı kaçıncı haftada öğrendiniz bacaklarını açmayan bebek kız olur diyorlar dogrumudur