Buseea0279 EmellC geçen ay yaptım 1 gün gecikmem vardı görseli bırakıyorum çıkardığı yalancı çizgiyi görünce şok olursun… Kan verdim negatifti mimea ve nimo marla teste güvenilmiyor aynı gün ikisi de yalancı verdi üstteki mimea alttaki nimo
1devaannesi Buseea0279 evet cnm benim kide böyle idi sonuç 1.20 çıktı gercketne inanamadım o gün bugündür kaset denemeye karar verdim hiç yalancı pozitif görmedim onda
Buseea0279 1devaannesi hatırlıyorum sizi de size de yazmıştım aynı şeyi maalesef çok kötü blr marka benim de 1 di o betayı bile pozitif algılıyor rezalet o kadar mutlu oldum somra saatlerce ağladım bu test yüzünden tam bir hayal kırıklığı
EmellC Buseea0279 5gün gecikti. Gecikmeden sente erken gebelik testi yaptım negatif ama olmadım hala. Öğrenmek istiyorum var mı yok mu diye. Yarın gecikmenin 6.günü olcak. Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim bakalım düzensiz olması normal mi yoksa var mi