Anonym666 bende aşılama olmuştum ve çok korkuyordum anestezi istedim doktorum anestezi gerektirecek bir durum yok dedi. Spekulumsuz zaten olmaz yani açılması lazım orda ilaç veriliyor spermleri en yakın yere enjekte ediyor yani spekulum olmadan olmaz. Ve açıkçası korktuğum gibi olmadı ağrılı bir işlem değil ilk başta kendimi kastım vs sonra böyle yaparsam ya olmazsa diye gevşedim dualar ettim çok şükür ilk aşılamam tuttu