ipekbocegiim doktorunuzun ağız yolu ile ya da fitil olarak alınması gerektiğini söylemesi gerekiyordu ☺️ ben kendim yapmayı denemedim hiç, herkes kendi yapıyor ama ben eşime yaptırıyorum eldivenle ortadaki parmağın 2. Boğumuna yarısına kadar ittiriyor 1 saat yatıyorsun , ilaç çamaşıra çokça akıcak bembeyaz hiç merak etme kullanamıyor muyum yoksa işe yaramıyor mu gibi o ilacı alıyor aslında fazlasını atıyor idrarında felan beyaz beyaz pütürcükler dökülecek , mantar olmamak için de günde 2-3 çamaşır değiştiriyorum