Selamlar . Ben geçen ay 3 eylülde regl oldum . Yumurtlama günlerini değerlendirdik. 27 Eylül tarihinde kahve akıntım geldi ped taktım ama asla ped dolduracak kadar değil . 28 i de aynı şekilde ara ara geldi . Bir de o dönemde çok grip olmuştım bir kez ilaç içtim . Sonra ayın 1 inde ben normal regl gibi kanamam oldu 3 gün sürdü 4. Gün kesildi ki benim regl dönemim 7 gün sürer en az ve öncesinde asla gelmez . Sonra ayın 7 sinde aşırı bulantı kusma ve ishal sebebiyle acile gittim betada istedi doktor 13.90 çıktı değer . Bugün yine beta istedi ve 15 çıktı . Kimyasal ya da dış gebelik olma ihtimali nedir