Özgüç Altun a gidiyorum memnunum ama fiyatlar çok uçuk , muayene3500 , Nst bile indirimli hali 700 tl , standart oda 62 bin , vip72bin , suitevip 82 bin tl . Eğer epidural istersen hepsine ek olarak +10500 tl ekliyorlar.
Üstelik verilen hizmette de hiçbir şey yok verdiğiniz para doğum parası yani.