Kahvedelisi Dün hareketi iyidi bugün sanki hiç yok gibi hareket etmeyince de ben çok korkuyorum ya sizde durum nedir 26 haftalık olduk bugün
anneoluyorummm103 Kahvedelisi 22.haftadan beri 2-3 kere banada oldu hatta geçen hafta sırf bu yüzden kontrole gittim ama oluyormuş arada dinlenip sol yanına yat çikolatada yiyebilirsin azda olsa hareketleniyor
mavideniz9696 Kahvedelisi Korkmaza gerek yok 37. haftadayım tüm hamileliğim boyunca benim de böyle geçti bazen böyle değişiklikler oluyor normal şeyler bunlar
raksanayusifova Kahvedelisi 27 den 28 haftaya kadar öyle bir hareketli oluyokii abla biraz sabret görürsün.. bendede öyle oldu 23 te hiç kıpırdamadı korktuk ultrasona gittim bide gördükki gülüyo içerde keyfi yerinde😂 27 den 28 e kadar o kadar güçlü kıpırdadıki hergün durmadan oynuyodu..şimdi 29 olduk hiç ses yok🙄
Bebis25 29 haftalığım benimki de aynı bazen gün içinde aşırı hareketli bazende hiç hareket yok gayet normal bir durum bence endişe etmeyin.
anneoluyorummm103 Kahvedelisi tabi çok hareketsiz kalırsa yine git nolur nolmaz diye ama çokta endişe etme ☺️
Kahvedelisi raksanayusifova işte anlık 1,2 gün iyiler bi kereden hareketi kesilince hemen korkuyoruz 😂
xSarelle Canım benim bende sürekli hissedemiyordum. Böyle olması çok normal. Belki sen uyurken hareket ediyordur sen anlamıyorsundur, endişe etme hemen.
xSarelle Kahvedelisi şu an 36+5 ama bahsettiğim dönemler çok olmadı belki 1-2 ay öncesinde dahi hissedemediğim günler oldu. Evham yapma canım normal, ben ilk oğlumda daha az hissediyodum mesela
Miniginannesiiii1111 Kahvedelisi daha tam duzene oturmamıştir hareketleri canım endiselenme öyle olduğunda soluna yat bekle
raksanayusifova Kahvedelisi Tatlı birşeyler ye abla üzerinden su yada çay iç sıcak birşey iç yani, sonra uzan yatağına hissediceksin ama az hissediliyo endişelenme bazen bütün gün uyuyolar miniklerimiz🤗
Papatyam_8 Kahvedelisi bende bi dursada geceleri uyusam biraz diyorum sonra gün içinde hareket etmeyince tedirgin oluyorum arasını bulamıyoruz merak etme yani tatlı birşeyler yiyip uzanınca kıpır kıpır oluyolar 😅🥰