Kızlar geçen ay prodoctor erken gebelik testi ile test yapmıştım çift çizgi çıkmıştı kimyasala döndü ama sonuçta doğru yanıt verdi. Kullanan var mı yalancı pozitiflik veya negatiflik verir mi yarın sabah yapmayı düşünüyorum. Normal döngüme göre 5gün gecikmem var. Gecikmeden önce sente erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Şimdi yine yapmak istiyorum en azında kafam rahatlıyacak