Dostlarım 36+4′ten selamlar çok zor günler malesef artık korku heyecan tüm duygular birbirine karışmış durumda artık sona yaklaştık neyseki 😅
Sizler hastanede ikramlık neler yaptırdınız çikolata vs. Benim gönlümden geçen çikolata aslında ama bulamıyorum özellikle Antalya’da yaşayıp yaptırıp memnun kaldığınız bi yer varsa önerilerinizi bekliyorum veya Trendyoldan alıpta memnun kaldığınız varsa önerirseniz çok sevinirim 💕🥰