cagladurak Merhaba 14 haftalık hamileyim 3 gündür ayaklarımın özellikle alt kısmı ve avuç içlerim çok fazla kaşınıyor yaşayan ya da bilgisi olan var mı acaba
1zehraa @“cagladurak” ben şuan 37.haftamdayım bende de başladı normal olarak görünüyor ama karaciğer enzim değerlerinde yükselmiş olabilir bir baktır benim saframda taş olduğu içinmiş kaşıntısı